Dacă ați crezut că cea mai influentă personalitate din modă, Karl Lagerfeld, a avut suficient de mult de muncă proiectând haine, genți și accesorii pentru Chanel, Fendi și propriul său brand, v-ați înșelat: el a lucrat între timp și la cel mai nou proiect al său: inele de logodnă în parteneriat cu bijutierul Frederick Goldman.
Pe lângă toate eforturile artistice depuse de Karl în ultimii ani, ce implică și proiectele sale fotografice și design-ul grafic pentru sticlele Diet Coke, artistul și-a dorit să experimenteze cu ceva nou și în același timp să descopere tehnici noi. “Nu am mai făcut niciodată un inel pentru o astfel de ocazie. A fost un fel de provocare pentru mine” a declarat Karl. Astfel, colecția de toamnă iarnă 2016 va conține trei modele de inele de logodnă, care sunt menite să îi atragă în special pe cei ce fac parte din noile generații. Prima linie este caracterizată de niște ținte ascuțite similare cu cele observate de-a lungul liniilor de accesorii ale propriului său brand, cea de-a doua utilizează forme moderne și geometrice, în timp ce a treilea este inspirată de curbele și arcurile arhitecturii pariziene.
“Inelele trebuie să exprime ceva care se referă la inimă și la sentimente reale“, a spus el. “Trebuie să fie un simbol și un semn al unei dorințe reale de angajare într-o astfel de relație. Bijuteria trebuie să fie elegantă, dar nu mult prea exagerată de tipul bling-bling“, este de părere designerul.
Fiecare piesă este disponibilă în aur alb și galben de 18 carate, precum și în platină, cu prețuri începând de la 1.000 de dolari și pană la 10.000 de dolari. De asemenea, Lagerfeld a anunțat recent pentru Chanel și o colaborare cu Pharrell Williams, astfel că faimosul Karl este mai implicat și mai interesat de noi direcții că niciodată.
Foto Instagram
Recent comments